Гідравлічні характеристики насосних станцій повністю відповідають гідравлічним характеристикам насосів, на базі яких зібрано насосну станцію.
Автоматичні насосні станції Optima використовуються для підтримки необхідного тиску в системах водопостачання квартир, будинків, котеджів і т.д. із накопичувальної ємності, колодязі чи свердловини.
Призначена для встановлення в індивідуальних системах водопостачання, перекачування чистої води з колодязів, свердловин та відкритих водойм. Також можуть застосовуватися для поливу городів, зрошення садів тощо.
Принцип роботи:
Автоматичні насосні станції Optima складаються з насоса, комплекту автоматики (реле тиску та манометра), та накопичувальної ємності. Реле тиску керує роботою насоса для підтримки тиску в заданому діапазоні. Наявність манометра дозволяє контролювати тиск. Накопичувальна ємність сприяє комфортному споживанню води.
Насос відцентровий Optima JET 80-PL-24 0,8 кВт призначений для перекачування чистої води та хімічно неагресивних рідин. Може застосовуватися в побуті та промисловості, для автоматичної подачі води в комплексі з резервуарами та автоматичними агрегатами підтримки тиску, для поливу городів, садів тощо. Встановлювати в місцях захищених від атмосферного впливу.
Optima JET80-PL-24 0,8 кВт - це насос відцентрового типу з одним робочим колесом. Тиск у відцентрових насосах створюється завдяки відцентровій силі, що виникає при дії лопаток робочого колеса на рідину. Глибина підняття води до 9 м досягається завдяки ежектору (трубці Вентурі) встановленому в корпусі насоса. Рідина, що всмоктується, лише частково подається в нагнітальний патрубок. Частина води, що залишилася, рециркулює через ежектор, який будучи з'єднаний з камерою всмоктування, створює в ній розрідження, необхідне для підняття води. Перед запуском необхідно залити воду в насосну частину. Завдяки системі Вентурі вирішується проблема перекачування рідин із вмістом повітря.
Конструктивні особливості.
• Насосна частина виготовлена з чавуну
• Робоче колесо-пластик
• Дифузор та ежектор - термопласт,
• Вал ротора – нержавіюча сталь.
• Механічне ущільнення – кераміка та графіт.
• Корпус електродвигуна охолоджується вентилятором.
• Опори валу ротора – шарикопідшипники, вільно доступні для обслуговування
• Ступінь захисту двигуна IP44.
• Клас ізоляції F. Напруга мережі: 230В-50Гц.
• Термозахисне реле вбудовано у двигун





